FAQ

  1. Wat is de Tribe shop?
  2. Het is een plek voor vrouwen zoals jij,waar je heerlijk online kunt winkelen. Maar ook veel informatie kunt vinden over yoga, meditatie, selfcare.Unieke en duurzame selfcare items, yoga en meditatie props en woondecoratie vind je hier en nog veel meer alleen met een individueel karakter. De zorgvuldig uitgezochte selectie aan labels en producten zijn zoveel mogelijk van vrouwelijke ondernemers net als de Tribeshop Funder Monique Hasselo Smits.
  3. Hoe kan ik bestellen op tribeshop.nl? Om te bestellen op tribeshop.nl, kun je een product toevoegen aan je winkelmandje en vervolgens naar de kassa gaan om Dje bestelling te plaatsen. Je kunt bij ons betalen via iDeal.
  4. Hoe kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen? Als je je bestelling wilt annuleren of wijzigen, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. We zullen ons best doen om je verzoek te verwerken, maar we kunnen niet garanderen dat we het kunnen uitvoeren als je bestelling al is verzonden.
  5. Hoe kan ik mijn bestelling volgen? Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een trackingsnummer. Met dit nummer kun je de status van je bestelling volgen via de website van de vervoerder. Je kunt ook altijd contact opnemen met onze klantenservice voor meer informatie over de status van je bestelling.
  6. Wat zijn de bezorgkosten? De bezorgkosten zijn afhankelijk van het land waar je bestelling naartoe wordt verzonden en het gewicht van de bestelling. Je kunt de bezorgkosten bekijken voordat je je bestelling plaatst door het land en het gewicht van je bestelling in te vullen in het afrekenscherm.
  7. Hoe kan ik retourneren of ruilen? Als je niet tevreden bent met je aankoop, kun je het product binnen 14 dagen na ontvangst retourneren of ruilen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice om een retourformulier aan te vragen. Let op: retourzendingen moeten ongebruikt en in de originele verpakking worden verzonden.
  8. Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice? Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via e-mail of telefoon. Onze medewerkers zijn beschikbaar op werkdagen van 9:00 tot 17:00
  9. Hoeveel tijd duurt het voordat mijn bestelling wordt verzonden? We doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. In het algemeen duurt het 1-2 werkdagen voordat je bestelling wordt verzonden. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een trackingsnummer zodat je de status van je bestelling kunt volgen.
  10. Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van een product? Ja, de kosten voor het retourneren van een product zijn voor eigen rekening. Zorg ervoor dat je een bewijs van verzending hebt als je een product retourneert, zodat je kunt aantonen dat het product is verzonden als er problemen zijn met de retourzending.
  11. Kan ik ook zonder account bestellen op tribeshop.nl? Ja, je kunt ook zonder account bestellen op tribeshop.nl. Als je geen account wilt aanmaken, kun je gewoon een product toevoegen aan je winkelmandje en vervolgens naar de kassa gaan om je bestelling te plaatsen. Let wel op: als je een account aanmaakt, kun je gemakkelijker toekomstige bestellingen plaatsen en heb je toegang tot extra functionaliteiten op onze website.
Winkelwagen
Scroll naar boven
Scroll naar top